Bling 3 Column

Monday 4 July 2011

...Happy Day's...

Hye everyone's....
Dh lama sgt kot I x update my blog ni hehe..maklum la bz cket skrg ni..
Emm today I nk update cket about my blog ni.. ape lg yg special klu x about my SG ~n0mi~ syg...
Now, my ~n0mi~ dh genap 1 month I bela dia, dari hari ke hari makin +++ syg I kt dia.. lgpn skrg ni I mmg byk luangkan masa nga ~n0mi~.
Walau pun mahal, tp seriusly I ckp yg I mmg xnyesal and x rasa rugi pape pn bela ~n0mi~..'she' make me happy and cheerful everyday...even now 'she' still vivid to me, but I still love 'her'... so sape2 yg nk bela SG ni cpt2 la beli but firstly u all must be study about 'Sugar Glider'...
Lgpn SG ni dh femes hehe coz ade masuk kt 'Majalah 3' ari tu...mmg caya la "Zafirah Zakaria" and "Suggie Shop" (sepul) hehe...and now my ~n0mi~ dah makin jinak cket...
Haaa one of the part which  make me happy is my BF nk belikan I SG sekor lg.. hehe ape lg I mmg nk la.. dh org nk belikan trima jela... but when I think it, maybe not right now kot.. coz skrg ni I should give more attention to my sugar glider  ~n0mi~ first.. bila dh ok bru leh cari partner for ~n0mi~... tengs dear...

Aaaaarrrrgggggghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tension nye xleh upload pics plak...huhu xpela next time I upload k...
Orait I out dulu...nti I upload pics ~n0mi~...







No comments:

Post a Comment